Kwestionariusz zawiera 20 pytań otwartych. Dokładniejsze odpowiedzi pozwolą na stworzenie lepiej dopasowanej strony.

Dlaczego chcesz nową stronę, albo przebudować obecną?
Jakie będą konsekwencje jeśli nie będziesz mieć nowej strony, albo zostaniesz przy obecnej?
Opisz swoją firmę w kilku zdaniach:
Co Cię wyróżnia w Twojej branży albo Twojej niszy?
Z jakim najczęściej problemem zwracają się do Ciebie klienci?
Czy masz jakiś slogan, albo hasło reklamowe? Jeśli tak to podaj jakie:
Opisz swoich potencjalnych klientów. Przede wszystkim ich wiek, status, zainteresowania
Jakie firmy są Twoją konkurencją?
Czy są jakieś elementy stron konkurencji, które chcesz by znalazły się również u Ciebie?

Jesteśmy w połowie. Tak trzymaj!

Czy są jakieś rzeczy, których nie chcesz na Swojej stronie?
Czy planujesz sprzedaż przez swoją stronę (sklep internetowy lub katalog produktów)?
Czy planujesz jakieś działania marketingowe do przyciągnięcia użytkowników do Twojej strony? Jeżeli tak to jakie?
SEO, kampanie w social mediach, content marketing itd
Czy potrzebujesz połączyć stronę z jakimiś zewnętrznymi serwisami? Np. systemem do rezerwacji, systemem CRM, ITD
Czy masz przygotowane treści na stronę? Teksty, zdjęcia, polityki i regulaminy
Twoje imię i nazwisko *
Twój Adres e-mail *
Numer telefonu *

Klikając powyższy przycisk, wyrażasz zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką prywatności.