fbpx
Strategia marketingowa

Chcesz rozwinąć swój biznes?

Masz dość niespójnego planu marketingowego? Brak Ci pomysłu co tym razem zadziała? Chcesz się skupić na swoim biznesie zamiast na opanowywaniu samemu marketingu?

Czy Konsultacje Biznesowe to dobre rozwiązanie dla Ciebie?

Problem

Wszystkie firmy miewają problemy.

A mimo to przezwyciężają je i powstają ogromne biznesy. Jak one to robią?

Jeśli zbyt długo pracujesz w jednej branży, zaczynasz natrafiać na jej ograniczenia. Wtedy Twój rozwój spowalnia, a czasem nawet się zatrzymuje. Masz wtedy wrażenie, że trafiłeś na ścianę, której nie możesz przebić. Wiesz, jakie są najczęstsze tego symptomy?

Symptom 1

Nie możesz znaleźć nowych klientów

Gdzie szukasz nowych klientów? Dlaczego Twoi klienci nie znajdują informacji o Tobie? Masz stronę internetową, publikujesz w mediach społecznościowych, wydajesz na promowanie, a mimo to wyniki są słabe.

Strategia marketingowa
Strategia marketingowa

Symptom 2

Nie zarabiasz więcej pieniędzy

Przychody nie rosną – lub, co gorsza, pozostają w tym samym poziomie z miesiąca na miesiąc. Firma rośnie, ale nie przekłada się to na przychody. Ale jak to się dzieje? Masz klientów, projekty i nadal działasz, więc musisz robić coś dobrze. Czego może jednak brakować?

Symptom 3

Twoja praca się nie zmienia

Próbowałeś realizować większe, lepsze projekty, ale okazało się, że łatwiej jest powiedzieć niż zrobić. Inni kreatywni przedsiębiorcy, którzy działają w Twojej branży, zarabiają podwójne, potrójne, a nawet czterokrotne więcej za to, co robisz. Czy nie czas, by Twoja firma miała takie projekty?

Strategia marketingowa
Strategia marketingowa

Symptom 4

Czujesz jak by dużę zlecenia była poza Twoim zasięgiem

Klienci, o których marzysz, są poza Twoim zasięgiem? Co musisz zrobić, by zacząć pracować z grubymi rybami? Jakie przewagi nad konkurencją musisz pokazać? Wiesz, że praca z takimi klientami jest możliwa, ale jak możesz stwierdzić, czy Twój pierwszy krok jest w ogóle właściwy?

Symptom 5

Nie możesz zbudować odpowiedniego zespołu

Znalezienie i zatrzymanie wspaniałych ludzi bywa bardzo trudne. Być może spotkałeś kandydatów, którzy świetnie wyglądają na papierze, ale w pracy są całkowitym przeciwieństwem. Wiesz, że istnieją gracze zespołowi, którzy są utalentowani, są zainteresowani Twoją firmą i dobrze pasują do Twojej misji. Po prostu nie wiesz, jak ich znaleźć.

Strategia marketingowa

Poznajmy się

Byłem w dokładnie tym samym miejscu co Ty

W swojej karierze miałem do czynienia z ogromną ilością przeszkód w różnego rodzaju projektach. Od projektów, które osiągały ogromne sukcesy po takie, które n-ty raz były zaczynane od początku i mało kto wierzył, że się uda.  Od zwalniania większości zespołu, po budowanie teamu, który ciągle chce osiągać kolejne sukcesy.

Byłem tam. Ja też miałem wiele problemów. Podczas wszystkich tych wyzwań nauczyłem się wielu rzeczy, które mogą zapobiec temu, aby Ci się to wszystko nie przytrafiło. Z chęcią podzielę się z Tobą tą wiedzą.

Strategia marketingowa

Rozwiązanie

Lepsi klienci, lepszy biznes

Przejście z miejsca, w którym jesteś, do miejsca, w którym chcesz być, jest tak proste, jak zbudowanie listy wspaniałych klientów. Uprzedzam jednak, że nie jest łatwe.

Wyobraź sobie pracę z klientami, o których zawsze marzyłeś.  Albo tak dużą sprzedaż, że nie musisz się przejmować, tym ile zarobisz w danym miesiącu. W obszarach gdzie brakowało Ci pewności siebie, teraz masz ją niezachwianą. Brzmi świetnie? To wszystko jest w zasięgu Twojej ręki. Wystarczy mieć odpowiednich klientów oraz skuteczne procesy.

01

Przyciągaj odpowiednich klientów

Od tego, co przedstawisz, zależy, kogo przyciągniesz. Twoja strona, media społecznościowe, oferta muszą do siebie pasować, aby przyciągnąć odpowiednich klientów. Kiedy ułatwisz potencjalnym klientom znalezienie Cię, zauważysz ich stały napływ – i zrozumiesz to – możesz być wybredny.

Strategia marketingowa
Strategia marketingowa

02

Nie pozwól dobrym odejść

Nie ma nic bardziej frustrującego niż poświęcenie godzin pracy na ofertę, której nikt nie przeczyta. Tworząc  stronę czy to posty w social mediach chcesz by miały wpływ na Twoją sprzedaż. Dlatego warto to robić skutecznie.

03

Pokaż wartość produktu

Płynność finansowa jest kluczowym elementem każdego biznesu. To ile warte są Twoje produkty czy usługi zależy od tego, jaką mają wartość dla odbiorcy. Pokazanie ich w odpowiedni sposób zwiększy nie tylko ich cenę, ale i zaufanie wobec Ciebie. 

Strategia marketingowa
Strategia marketingowa

04

Wykonuj świetną robotę

Dobrzy klienci oczekują dobrej pracy. Jakość wykonywanej pracy, zdolność dotrzymywania terminów i komunikacja z klientem mają wpływ na relacje od początku projektu do końca. Upewnij się, że Ty i Twój zespół macie wdrożone procesy, aby wszystkie elementy były dostarczane na czas i w odpowiedniej jakości.

Doświadczenie

Ucz się na moim doświadczeniu

Ponad dekada w branży plus sprawdzone procesy, systemy i modele.

To właśnie szerokie doświadczenie w wielu projektach i różnych rodzajach marketingu odróżnia mnie od mojej konkurencji. Rzeczywiście tam byłem, zrobiłem to i mam nagrody, certyfikaty i klientów, którzy mogą to potwierdzić.

Jako ekspert miałem przyjemność wypowiadać się na łamach:

Zdobyte certyfikaty:

GOTOWY NA ZMIANĘ w biznesie?

Konsultacje nie są dla wszystkich. Jeśli jednak Twoja firma spełnia poniższe wymagania to z chęcią pomożemy Ci się rozwinąć.

Umów się na bezpłatną 15 min konsultację

Jaki temat Cię interesuje?

Administratorem Twoich danych osobowych jest PolInf Przemysław Olesiński z siedzibą w Siemianowicach Śląskich 41-100 ul ks. Jana Kapicy 9 / 115, NIP: 6252343524 (dalej: my). Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w zakresie organizacji webinaru, konferencji lub zakupu przez Ciebie naszych usług oraz art 6 ust. 1 lit. f RODO tj. nasze prawnie uzasadnione interesy w zakresie kontaktu na Twoje żądanie, marketingu naszych usług oraz wysyłki newslettera, jeśli zdecydowałeś/aś się go otrzymywać. Odbiorcami Twoich danych będą podmioty przetwarzające dane osobowe w naszym, o ile jest to niezbędne w celu świadczenia na naszą rzecz usług i wyłącznie w odpowiadającym temu celowi zakresie (m.in. w zakresie gSuite). Dane osobowe posiadane przez nas przetwarzane będą przez okres: a) w przypadku przetwarzania danych dla realizacji naszych uzasadnionych interesów – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu; b) w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji umowy (webinar, konferencja, usługa) – do momentu jej zakończenia oraz przez okres konieczny dla zabezpieczenia ew. roszczeń. Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu względem ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych. Możemy transferować Twoje dane poza terytorium EOG, tj. do USA na podstawie standardowych klauzul umownych. Przysługuje Ci również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące Twoich praw związanych z prywatnością, zawsze możesz napisać e-maila do naszego Inspektora Ochrony Danych – Przemysław Olesiński na adres:kontakt@przemyslawolesinski.pl