banner_marketing_2
Powtarzalnie skuteczny
Marketing W Twoim zasięgu
Zamiast liczyć na szczęśliwy traf, spraw by Twój marketing był
skuteczny i przewidywalny. To jak z siłownią. Jedno wyjście nie wystarczy.
By mieć wyniki trzeba planu i regularnych działań.

Dobrze przygotowane procedury, to nie tylko kurzące się dokumenty w szafce, o których nikt nie pamięta. A tym bardziej nie jest to zbiór dokumentów, który jest robiony dla robienia. 

Każda wielka firma na świecie ma swoje procedury. Pozwala to na tak samo dobre działanie i uwalnia właścicieli od ciągłej bieżączki związanej z tym, że ludzie nie wiedzą, co i kiedy robić. Mając procesy wiesz, że zadania są robione najlepiej jak to możliwe w obecnej chwili. 

Masz biznes? Czy biznes ma Ciebie?

Procedury są dla osób, które chcą, by ich firma działała, nawet gdy odpoczywają. Oznacza to, że z osoby pracującej stają się właścicielem wizjonerem. Osobą, która nadaje kierunek i odkrywa nowe możliwości.

Przykłady procedór, które możesz wdrożyć

Marketing mix

Plan działania dla różnych produktów. Najczęściej oparty na modelu 4P (product, price, promotion, place) opracowanym przez ojca współczesnego marketingu Philipa Kotlera.

Badanie satyfakcji

Chcesz wiedzieć, z czego są zadowoleni klienci, a co warto zmienić? Opracujmy proces, który przyciągnie opinie, które pozwolą na pozyskanie jeszcze większej ilości klientów.

Kampanie reklamowe

Skuteczne kampanie reklamowe wymagają wielu działań. Powtarzalności kroków, które spisujemy jako procedura. Dzięki temu zawsze osiągamy konkretne wyniki.

Social media

Co i kiedy publikować by było zgodne z głosem marki? Te pytania powinny być rozwiane właśnie przez procedurę opracowaną dla social mediów.

Content marketing

Chcesz stworzyć wizerunek eksperta? W dzisiejszych czasach nie wystarczy już publikować czegokolwiek. Potrzebujesz planu, który pomoże stworzyć dobry i jakościowy content.

Pozycjonowanie

Chcesz wyskakiwać wysoko w wynikach wyszukiwania? Pierwszy krok to dodawanie treści w odpowiedni sposób, a drugi to już kwestia dobrej procedury.

Jak wygląda proces naszej współpracy

Konsultacje wstępna
Pierwszy krok to rozmowa o tym, które procedury w Twojej firmie są najbardziej potrzebne oraz o tym, czy już teraz. Rozpoczynając współpracę, chce by obie strony widziały, jaki jest cel i jakich wyników się spodziewamy.
Regularne spotkania
Jeśli zdecydujemy się na współpracę, rozpoczyna się okres regularnych spotkań. Najczęściej jest to raz na tydzień albo raz na dwa tygodnie. Podczas nich zaczynamy tworzyć szkielet automatyzacji firmy. Pomiędzy spotkaniami obie strony mają zadania do wykonania, co przyspiesza proces.
Wprowadzenie pierwszych procedur
Jak najszybciej chcemy doprowadzić do wprowadzenia opracowanych procedur. Dzięki temu w zaledwie miesiąc możemy zobaczyć zmianę. Co nie ukrywam motywuje wszystkich do działania.
Testowanie
Kolejny krok to testowanie. Sprawdzamy, czy nasze procedury i założenia są trafne. Na tym etapie uczymy często organizacje jak to robić, tak by potem można było to robić samemu. To mocno wpływa na pracowników i powiększa ich zaangażowanie.
Ulepszanie
Ostatni krok to ulepszenia. Tu kluczowe jest współpracowanie z osobami w procesie. Zachęcenie ich do stałego ulepszania procesu sprawi, że w końcu procesy nie będą tylko kurzącym się na półce stosem papierów.

Gotowy na pierwszy krok?

Porozmawiajmy o tym, czy jest to dobra chwila na wprowadzenie procedur w Twoim marketingu.

Dlaczego Właśnie Ja

Nastawiony na wynik

Od początku współpracy określamy jasne i konkretne cele. Dzięki czemu wiesz dokładnie, kiedy osiągniemy sukces.

Najlepsze praktyki

Tak jak Ty jesteś ekspertem w swojej branży tak i ja stawiam na sprawdzoną wiedzę, by jeszcze lepiej pomóc Twojemu biznesowi.

Wiele lat doświadczenia

Moje pierwsze kroki w marketingu stawiałem już w 2011 roku. Więc możesz polegać na moim doświadczeniu praktycznym.

Praktyka w tworzeniu i wdrażaniu

Nie tylko tworze strategie działania, ale również pomagam ją wdrożyć. Czy dzięki Twojemu zespołowi czy mojej agencji interaktywnej BSmarti. Masz więc kompleksową obsługę.

Procedury marketingowe

Gdzie opowiadałem o marketingu

Artykuły i wzmianki o mnie znajdziesz w:

Procedury marketingowe
ceo-polska-logo
Procedury marketingowe

Jaki jest koszt wprowadzenia procedur w firmie?

Koszt zależy od złożoności oraz ilości procedur. To jakie procedury chcemy wprowadzić, ustalamy na BEZPŁATNEJ wstępnej konsultacji. Dzięki temu zarówno mniejsze firmy, jak i duże mogą korzystać z tego, że zaczynają się powtarzalnie dobrze rozwijać.

Kiedy zobaczę wyniki?

Zwykle potrzeba około miesiąca na zobaczenie wyników. Dlatego decydując się na współprace, nie podpisujemy długiej umowy a właśnie miesięczną. W przeciwieństwie do wielu firm marketingowych moim celem jest wynik, a nie wielomiesięczne umowy.

Czy w mojej firmie warto wporwadzać procedury marketingowe?

Wszystko zależy od etapu rozwoju firmy. Na ogół dobrym początkiem jest firma, która ma co najmniej 4 pracowników.  Na tym etapie możemy już mówić o potrzebie standaryzacji. Im większa firma tym bardziej potrzebuje procesów by się rozwijać. 

Co się dzieje po wprowadzeniu procedur?

Po wykonaniu pracy Twoja firma będzie znała zasady tworzenia własnych procedur. Mamy więc dwie opcje do wyboru. Kontynuowanie współpracy. podczas której pomagam w ulepszaniu firmy dalej analizując działania na podstawie wiedzy z innych branż, albo zakończenie jej, bo firma wie, jak działać z procedurami samemu. 

Konsultacja wstępna

Wybierz odpowiadającą Ci datę i godzinę.
Na jaki adres e-mail mam przesłać link do spotkania?
Klikając „Zaplanuj spotkanie” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu nawiązania z nami kontaktu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności oraz regulamin bezpłatnej konsultacji.