Konsultacje marketingowe

Frustrują Cię słabe wyniki marketingowe?
Wiesz, że może być lepiej?

Pomagam firmom w promowaniu oraz wdrożeniu skutecznego i zwinnego marketingu. W czasie konsultacji marketingowych możemy zarówno omówić obecne działania, jak i porozmawiać o tym, jak mają wyglądać w przyszłości.

Mierzalny i powtarzalny sukces

Na czym polegają konsultacje marketingowe?

Konsultacje marketingowe polegają na zatrudnieniu eksperta z zewnątrz, którego zadaniem jest pomoc w stworzeniu skutecznej strategii marketingowej, a następnie wdrożenie jej w życie.  Konsultant jest osobą z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach oraz na różnych stanowiskach, dzięki czemu dobre praktyki zdobyte przez lata może wprowadzić w firmie klienta. Należy tu zaznaczyć, że konsultacje marketingowe to nie pojedyncze spotkanie, ale proces spotkań gdzie kolejno omawia się i sprawdza zmiana. Proces jest ewolucją dotychczasowych działań, a nie rewolucją. 

Często bywa tak, że konsultacje są nakierowane na jeden element, jak np.: zwiększanie ruchu, pozyskiwanie leadów, pozyskiwanie klientów, wizerunek, lejki sprzedażowe itp.

Konsultacje marketingowe - zaczynamy od analizy

By skutecznie rozwijać marketing, jako konsultant marketingowy muszę znać obszary, w jakich działa Twój biznes, profile klientów, przewagi rynkowe, dotychczasowe działania, model sprzedażowy oraz wiele więcej. Bardzo ważne jest też określenie obecnie posiadanych zasobów, by jak najlepiej wykorzystać już zbudowany potencjał. 

By stworzyć taką analizę, zwykle pracę zaczynam od jednodniowego warsztatu, w którym zaczynamy określać sobie potrzebne elementy. To jakie elementy potrzebujemy przygotować, zwykle omawiamy podczas bezpłatnej konsultacji wstępnej.  Taka wstępna konsultacja zajmuje zwykle około 45min i jest prowadzona online. 

Z każdego spotkania klient otrzymuje nagranie w przypadku spotkań online. 

To właśnie bezpłatna konsultacja i wstępny warsztat najlepiej pokazuje, jak nam się współpracuje, dzięki czemu nie trzeba obrazu decydować się na długą współpracę. Moim założeniem jest praca z osobami, które chcą coś zmienić w swojej firmie, z osobami, dla których konsultacje marketingowe mają dać realne wyniki.

Konsultacje marketingowe - gwarancja skuteczności

Konsultacje marketingowe w przeciwieństwie do pojedynczych działań jak pozycjonowanie czy reklama na kliknięcia skupia się na przewagach Twojej firmy. Budujemy działania na podstawie tego, czym już dysponujemy oraz wybieramy to, co najszybciej da wyniki.

Co to znaczy? Przykładowo dla wielu sklepów internetowych w analizie wychodzi, że najskuteczniejszym działaniem na początek jest mailing i reklama do osób, które już były na stronie. Wiec w pierwszej kolejności wdrażamy te rzeczy. 

Dodatkowo co tydzień analizujemy już wprowadzone działania, więc możemy w ciągu miesiąca wprowadzić co najmniej 4 zmiany. Gdzie większość firm wprowadza jedną zmianę na miesiąc. W miesiąc sprawdzamy tyle, co wiele firm w ciągu kwartału.

Konsultacje marketingowe - jaki jest koszt?

Koszt konsultacji marketingowy jest zależny od kilku czynników:

  1. Ilości spotkań w miesiącu
  2. Długości spotkań
  3. Podziału pracy, czy więcej rzeczy jest po mojej stronie, czy może chcesz wykonać je sam
  4. Potrzeby konsultacji z dodatkowymi specjalistami np. prawnikiem w przypadku firm związanych z medycyną

To jaki jest dokładny koszt, określam podczas pierwszej bezpłatnej konsultacji. Dopiero wtedy wiem jak się Twoje potrzeby. Czy wolisz poświęcić więcej swojego czasu i mniej zapłacić, czy np. więcej zapłacić i bym ja to zrobił, oszczędzając Twój czas.

Konsultacje marketingowe - dla kogo to nie jest dobre rozwiążanie?

Konsultacje marketingowe nie zawsze są dobrym rozwiązaniem. Oto dwa najczęściej spotykane powody. 

Po pierwsze masz problemy wizerunkowe wynikające z wad  produktowych. Wtedy pierwszym krokiem jest naprawienie procesów i sprawienie by pojawiły się pierwsze dobre opinie. Często pomocne może być też działanie agencji PR.

Drugim powodem jest brak chęci wprowadzania zmian. Jeśli  nie planujesz wprowadzić zmian w okresie najbliższego pół roku, to lepiej wstrzymać się z konsultacjami. Wynika to z tego, że na rynku marketingowym zachodzą różne zmiany jak np. zmiany w tym, jakie są najlepsze praktyki pozycjonowania. Oznacza to, że coś, co będzie najlepszym rozwiązaniem na chwilę obecną, nie koniecznie będzie najlepsze za pół roku. 

Dlaczego warto wybrać konsultacje marketingowe właśnie u mnie?

Ewolucja zamiast rewolucji

Stawiam na wprowadzanie zmian w już istniejących działaniach, zamiast wprowadzać radykalne zmiany. Dzięki temu wyniki mogą iść tylko w górę.

Szybkie testowanie

Zamiast spotkań i analizy raz na miesiąc stawiam na co najmniej tygodniowe sprawdzanie. Dzięki temu w kwartał otrzymujesz ilość zmian dostępnych u innych w rok.

Łączenie działań

W swojej pracy skupiam się nie tylko na jednym elemencie np. tylko pozycjonowanie albo tylko social media. Zamiast tego patrze na marketing jako całość, by firma miała spójny wizerunek.

Mierzalne wyniki

Prace opieram na konkretnych wynikach. Już na wstępie określamy, gdzie chcemy dojść i mierzymy czy nasze założenia już nas tam doprowadziły.

Podejście zwinne

Swoją pracę opieram na metodach zwinnych np. lean. Zachęcają one pracowników do udziału w naszych działaniach, plus budują większe zaufanie.

Integracja z innymi działaniami

Jeśli masz już firmy, które z Tobą działają chętnie łącze te działania. Razem ustalamy kierunek działań a ja kontaktuje się z podwykonawcami, Dzięki temu oszczędzasz czas.

Chcesz zmienić swój marketing na skuteczniejszy?

Umów się na bezpłatną 45 min konsultację marketingową. Zostaw poniżej swój numer telefonu a ja zadzwonię i umówimy się na konkretną datę bezpłatnej konsultacji.

Konsultacje Marketingowe - zaplanujmy marketing, który działa.

Konsultacje marketingowe

Dlaczego Właśnie Ja

Nastawiony na wynik

Skupiam się na realnych i mierzalnych wynikach, które określamy na wstępnej konsultacji

Najlepsze praktyki

Stale się rozwijam, biorąc udział w szkoleniach w Polsce, jak i za graniczą. Ukończone studia MBA i szkolenia np na Yale. 

Wiele lat doświadczenia

Moje pierwsze kroki w marketingu stawiałem już w 2011 roku. Od tego czasu stale pracuje przy projektach internetowych. 

Praktyka w tworzeniu i wdrażaniu

Nie tylko tworze strategie działania, ale również pomagam ją wdrożyć np. jako programista.

Konsultacje Marketingowe - zaplanujmy marketing, który działa.

Gdzie opowiadałem o marketingu

Artykuły i wzmianki o mnie znajdziesz w:

Konsultacje Marketingowe - zaplanujmy marketing, który działa.
ceo-polska-logo
Konsultacje Marketingowe - zaplanujmy marketing, który działa.

Skuteczność konsultacji marketingowych

Wiedza poparta doświadczeniem

Wynik jednej z kampanii po konsultacjach marketingowych. Budżet reklamowy 3 000 zł, Zwrot 95 238 zł.  

konsultacje marketingowe
Wyniki kampanii sprzedaży biletów na event. Budżet reklamowy 3 000 zł.

Opinie

Co mówią o mnie klienci

Zobacz, jak konsultacje marketingowe pomogły moim klientom.

105770291_3196037073768212_1165080756959737927_n
[...] W pracy zawodowej skupia się na zaspokojeniu potrzeb klienta i komforcie wykonawcy usługi. W swym doradztwie rozwiązuje nie tylko problemy bieżące, ale i mocno wybiega w przód. Skupia się na tym aby wyzwania były realizowane w skali makro i mikro. Na pewno nie jest typem co odpuszcza"
Wojciech Domaszczyński

bartosz-foto
“[...] Można wprost powiedzieć, że pomógł mi zrozumieć jak poruszać się w tym wirtualnym świecie świadomie i nie po omacku, a także jak w sensowny sposób wydać pieniądze tak, żeby przyniosło to oczekiwany efekt.”
Bartosz Sowisło

Masz pytania o marketing B2C albo B2B?

Umów się na bezpłatną 45 min konsultację marketingową. Zostaw poniżej swój numer telefonu a ja zadzwonię i umówimy się na konkretną datę bezpłatnej konsultacji.

Konsultacje Marketingowe - zaplanujmy marketing, który działa.

Najczęściej zadawane pytania

Jak odbywają się konsultacje marketingowe?

Konsultacja marketingowa odbywa się w trybie jeden na jeden bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta. Dzięki temu masz 100% wyłączność w danym czasie. Na początku określamy, jaki jest cel np. zwiększenie sprzedaży, zatrudnienie nowych osób itd.

Co mogę zyskać, zamawiając konsultacje marketingowe?

Na początku współpracy zaczynamy od bezpłatnej konsultacji marketingowej. Taka bezpłatna konsultacja powie Ci jakie elementy potrzebujesz na początku określić by wyznaczyć odpowiedni kierunek firmy.

Co po konsultacjach marketingowych mam zrobić?

Na koniec każdych konsultacji marketingowych otrzymujesz dokładne informacje, jak wdrążyć otrzymaną wiedzę. Czasami klienci decydują się na powierzenie mi wprowadzenia zmian, korzystając z dodatkowych usług, które oferuję razem z agencja BSmarti.

Kiedy skorzystać z konsultacji marketingowych?

Każdy moment na konsultacje marketingowe jest dobry. W stosunkowo krótkim czasie możesz dzięki temu zweryfikować obecne działania, jak i plany rozwojowe firmy. 

Administratorem Twoich danych osobowych jest PolInf Przemysław Olesiński z siedzibą w Psary 42-512 ul Wiejska 31, NIP: 6252343524 (dalej: my). Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w zakresie organizacji webinaru, konferencji lub zakupu przez Ciebie naszych usług oraz art 6 ust. 1 lit. f RODO tj. nasze prawnie uzasadnione interesy w zakresie kontaktu na Twoje żądanie, marketingu naszych usług oraz wysyłki newslettera, jeśli zdecydowałeś/aś się go otrzymywać. 

Odbiorcami Twoich danych będą podmioty przetwarzające dane osobowe w naszym, o ile jest to niezbędne w celu świadczenia na naszą rzecz usług i wyłącznie w odpowiadającym temu celowi zakresie (m.in. w zakresie gSuite). Dane osobowe posiadane przez nas przetwarzane będą przez okres: a) w przypadku przetwarzania danych dla realizacji naszych uzasadnionych interesów – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu; b) w przypadku przetwarzania danych w celu realizacji umowy (webinar, konferencja, usługa) – do momentu jej zakończenia oraz przez okres konieczny dla zabezpieczenia ew. roszczeń. 

Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu względem ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych. Możemy transferować Twoje dane poza terytorium EOG, tj. do USA na podstawie standardowych klauzul umownych. Przysługuje Ci również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące Twoich praw związanych z prywatnością, zawsze możesz napisać e-maila do naszego Inspektora Ochrony Danych – Przemysław Olesiński na adres: kontakt@przemyslawolesinski.pl