Konsultacje marketingowe
Frustrują Cię słabe wyniki działań marketingowych?
Wiesz, że może być lepiej?
Pomagam firmom w promowaniu oraz wdrożeniu skutecznego i zwinnego marketingu. W czasie konsultacji marketingowych możemy zarówno omówić obecne działania, jak i porozmawiać o tym, jak mają wyglądać w przyszłości.
Mierzalny i powtarzalny sukces
Na czym polegają skuteczne konsultacje marketingowe?
Konsultacje marketingowe polegają na zatrudnieniu eksperta z zewnątrz, którego zadaniem jest analiza działań marketingowych, a następnie pomoc w stworzeniu skutecznej nowej strategii marketingowej i wdrożenie jej w życie. Można to inaczej nazwać doradztwem marketingowym firmy.
Konsultację marketingową przeprowadza osoba z wieloletnim doświadczeniem w różnych branżach oraz na różnych stanowiskach, dzięki czemu dobre praktyki zdobyte przez lata może wprowadzić w firmie klienta. Należy tu zaznaczyć, że konsultacje marketingowe to nie pojedyncze spotkanie, ale proces spotkań gdzie kolejno omawia się i sprawdza zmiana. Proces jest ewolucją dotychczasowych działań, a nie rewolucją.
Często bywa tak, że konsultacje są nakierowane na jeden element i rozwiązanie problemu, jak np.: zwiększanie ruchu, pozyskiwanie leadów, pozyskiwanie klientów, wizerunek, lejki sprzedażowe itp.
Konsultacje marketingowe - zaczynamy od analizy
By skutecznie rozwijać marketing, jako konsultant muszę poznać obszary działań marketingowych firmy. Profile klientów, przewagi rynkowe, dotychczasowe działania, modele sprzedażowe, content marketing oraz wiele więcej. Bardzo ważne jest też określenie obecnie posiadanych zasobów np. stron internetowych, by jak najlepiej wykorzystać już zbudowany potencjał. Dopiero wtedy wiemy, od czego zacząć działania marketingowe.
By stworzyć taką analizę, zwykle pracę zaczynam od jednodniowego warsztatu, w którym zaczynamy określać sobie potrzebne elementy. To jakie elementy potrzebujemy przygotować, zwykle omawiamy podczas bezpłatnej konsultacji wstępnej. Konsultacje odbywają się zwykle online. Taka wstępna zajmuje zwykle około 45 min.
Z każdego spotkania klient otrzymuje nagranie w przypadku spotkań online.
To właśnie bezpłatna konsultacja i wstępny warsztat najlepiej pokazuje, jak nam się współpracuje, dzięki czemu nie trzeba obrazu decydować się na długą współpracę. Moim założeniem jest praca z osobami, które chcą coś zmienić w swojej firmie, z osobami, dla których konsultacje marketingowe mają dać realne wyniki.
Konsultacje marketingowe - gwarancja skuteczności
Konsultacje marketingowe w przeciwieństwie do pojedynczych działań jak pozycjonowanie czy reklama na kliknięcia skupia się na przewagach Twojej firmy. Budujemy działania na podstawie tego, czym już dysponujemy oraz wybieramy to, co najszybciej da wyniki.
Co to znaczy? Przykładowo dla wielu sklepów internetowych w analizie wychodzi, że najskuteczniejszym działaniem na początek jest mailing i reklama do osób, które już były na stronie. Wiec w pierwszej kolejności wdrażamy te rzeczy.
Dodatkowo co tydzień analizujemy już wprowadzone działania, więc możemy w ciągu miesiąca wprowadzić co najmniej 4 zmiany. Gdzie większość firm wprowadza jedną zmianę na miesiąc. W miesiąc sprawdzamy tyle, co wiele firm w ciągu kwartału.
Ile kosztuje konsultacja marketingowa?
Koszty doradztwa marketingowego modą być różne. Przykładowymi czynnikami mogą być:
- Ilości spotkań w miesiącu
- Długości spotkań
- Podziału pracy, czy więcej rzeczy jest po mojej stronie, czy może chcesz wykonać je sam
- Potrzeby konsultacji z dodatkowymi specjalistami np. prawnikiem w przypadku firm związanych z medycyną
To jaki jest dokładny koszt, określam podczas pierwszej bezpłatnej konsultacji. Dopiero wtedy wiem jak się Twoje potrzeby. Czy wolisz poświęcić więcej swojego czasu i mniej zapłacić, czy np. więcej zapłacić i bym ja to zrobił, oszczędzając Twój czas.
Konsultacje marketingowe - dla kogo to nie jest dobre rozwiązanie?
Konsultacje marketingowe nie zawsze są dobrym rozwiązaniem. Oto dwa najczęściej spotykane powody.
Po pierwsze masz problemy wizerunkowe wynikające z wad produktowych. Wtedy pierwszym krokiem jest naprawienie procesów i sprawienie by pojawiły się pierwsze dobre opinie. Często pomocne może być też działanie agencji PR. Rozwiązanie problemów marketingowych schodzi tu na drugi plan.
Drugim powodem jest brak chęci wprowadzania zmian. Jeśli nie planujesz wprowadzić zmian w okresie najbliższego pół roku, to lepiej wstrzymać się z konsultacjami i skupić się na innych działaniach firmy. Wynika to z tego, że na rynku marketingowym zachodzą różne zmiany jak np. zmiany w tym, jakie są najlepsze praktyki pozycjonowania. Oznacza to, że coś, co będzie najlepszym rozwiązaniem na chwilę obecną, nie koniecznie będzie najlepsze za pół roku.
Dlaczego warto wybrać konsultacje marketingowe właśnie u mnie?
Ewolucja zamiast rewolucji
Stawiam na wprowadzanie zmian w już istniejącym planie działań, zamiast wprowadzać radykalne zmiany. Dzięki temu wyniki mogą iść tylko w górę.
Szybkie testowanie
Zamiast spotkań i analizy raz na miesiąc stawiam na co najmniej tygodniowe sprawdzanie. Dzięki temu w kwartał otrzymujesz ilość zmian dostępnych u innych w rok.
Łączenie działań
W swojej pracy skupiam się nie tylko na jednym elemencie np. tylko pozycjonowanie albo tylko social media. Zamiast tego patrze na marketing jako całość, by firma miała spójną strategię działań marketingowych.
Mierzalne wyniki
Prace opieram na konkretnych wynikach. Już na wstępie określamy, gdzie chcemy dojść i mierzymy czy nasze założenia już nas tam doprowadziły. Plan marketingowy musi być realny i mierzalny.
Podejście zwinne
Swoją pracę opieram na metodach zwinnych np. lean. Zachęcają one pracowników do udziału w naszych działaniach, plus budują większe zaufanie.
Integracja z innymi działaniami
Jeśli masz już firmy, które z Tobą działają chętnie łącze te działania. Razem ustalamy kierunek działań a ja kontaktuje się z podwykonawcami, Dzięki temu oszczędzasz czas.
Chcesz zmienić swój marketing na skuteczniejszy?
Umów się na bezpłatną 45 min konsultację marketingową. Zostaw poniżej swój numer telefonu a ja zadzwonię i umówimy się na konkretną datę bezpłatnej konsultacji.
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu nawiązania z nami kontaktu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Konsultacje marketingowe
Nastawiony na wynik
Skupiam się na realnych i mierzalnych wynikach, które określamy na wstępnej konsultacji
Najlepsze praktyki
Stale się rozwijam, biorąc udział w szkoleniach w Polsce, jak i za graniczą. Ukończone studia MBA i szkolenia np na Yale.
Wiele lat doświadczenia
Moje pierwsze kroki w marketingu stawiałem już w 2011 roku. Od tego czasu stale pracuje przy projektach internetowych.
Praktyka w tworzeniu i wdrażaniu
Nie tylko tworze strategie działania, ale również pomagam ją wdrożyć np. jako programista.

Gdzie opowiadałem o marketingu
Artykuły i wzmianki o mnie znajdziesz w:




Kilka przykładów
Opinie
Co mówią o mnie klienci
Zobacz, jak konsultacje marketingowe pomogły moim klientom.


Wybrane pakiety konsultacji marketingowych
Podane ceny są cenami brutto. Wystawiam faktury VAT.
Szukasz skutecznej strategii działania?
Umów się na bezpłatną 45 min konsultację marketingową. Zostaw poniżej swój numer telefonu, a ja zadzwonię i umówimy się na konkretną datę bezpłatnej konsultacji online.
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu nawiązania z nami kontaktu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.

Najczęściej zadawane pytania
Jak wyglądają konsultacje marketingowe online?
Konsultacja marketingowa odbywa się w trybie jeden na jeden bądź z dodatkowymi osobami ze strony klienta np. z działem marketingu. Dzięki temu masz całkowitą wyłączność w danym czasie. Na początku określamy, jaki jest cel np. zwiększenie sprzedaży, zatrudnienie nowych osób itd.
Co mogę zyskać, zamawiając konsultacje marketingowe?
Na początku współpracy zaczynamy od bezpłatnej konsultacji marketingowej. Taka bezpłatna konsultacja powie Ci, jakie elementy potrzebujesz na początku określić, by wyznaczyć odpowiedni kierunek firmy. Dzięki konsultacji, możesz świadomie wybrać.
Co po konsultacjach marketingowych mam zrobić?
Na koniec każdych konsultacji marketingowych otrzymujesz dokładne informacje, jak wdrążyć otrzymaną wiedzę. Czasami klienci decydują się na powierzenie mi wprowadzenia zmian, korzystając z dodatkowych usług, które oferuję razem z agencja BSmarti.
Kiedy skorzystać z konsultacji marketingowych?
Każdy moment na konsultacje marketingowe jest dobry. W stosunkowo krótkim czasie możesz dzięki temu zweryfikować obecne działania, jak i plany rozwojowe firmy. Marketingowe konsultacje online mogą tylko pomóc.
Pakiet czy pojedyncza konsultacja?
Niezależnie od tego, czy myślisz o pojedyncze konsultacji, czy bardziej pakiecie konsultacji. Zacznij od bezpłatnej konsultacji wstępnej. Wtedy, mogę polecić najbardziej skuteczne doradztwo marketingowe.
Czy mogę mięć kilka celów konsultacji?
Jak najbardziej tak. Wtedy mamy ogólny cel spotkania i kilka dodatkowych. Usługi doradztwa marketingowego mają skupić się na Twoich celach. Możemy na jednej konsultacji skupić się na bieżących działaniach marketingowych, jak i długoterminowej strategii marketingowej firmy.