Storytelling matryca. Jak łatwo budować przyczepne historie.
Historie towarzysz nam od lat. Mimo to, dobre opowiadanie historii jest sztuką. A co jeśli powiedziałbym Ci, że dobre historie można bardzo łatwo tworzyć? Co,
Historie towarzysz nam od lat. Mimo to, dobre opowiadanie historii jest sztuką. A co jeśli powiedziałbym Ci, że dobre historie można bardzo łatwo tworzyć? Co,
Czytasz ten tekst, bo wydarzyła się jedna z dwóch opcji. Albo chcesz wiedzieć, czym jest luka informacyjna, albo chcesz wiedzieć, jak sprawić by odbiorcy Twoich
Archetyp zwykły człowiek to jeden z najbardziej niedocenianych archetypów marki. Firmy sugerując się nazwą zwykły, sądzą, że jest to bycie przeciętnym. Obalimy dzisiaj ten mit
Opowieści towarzyszą ludzkości od zarania dziejów. Są one sposobem na przekazywanie wiedzy, wartości i emocji z pokolenia na pokolenie. Storytelling w marketingu to wykorzystanie tej
Konkurencja nie śpi i działa bardzo intensywnie. Dlatego klienci często nie wiedzą jaki produkt wybrać. Co więc można zrobić? Tu na scenę wchodzi, pozycjonowanie marki.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym przedsiębiorstwa muszą stale analizować swoje otoczenie konkurencyjne, aby podejmować trafne decyzje strategiczne. Jednym z najpopularniejszych narzędzi służących do oceny atrakcyjności