Archetyp zwykły człowiek – kumpel
Archetyp zwykły człowiek to jeden z najbardziej niedocenianych archetypów marki. Firmy sugerując się nazwą zwykły, sądzą, że jest to bycie przeciętnym. Obalimy dzisiaj ten mit
Archetyp zwykły człowiek to jeden z najbardziej niedocenianych archetypów marki. Firmy sugerując się nazwą zwykły, sądzą, że jest to bycie przeciętnym. Obalimy dzisiaj ten mit
Opowieści towarzyszą ludzkości od zarania dziejów. Są one sposobem na przekazywanie wiedzy, wartości i emocji z pokolenia na pokolenie. Storytelling w marketingu to wykorzystanie tej
Konkurencja nie śpi i działa bardzo intensywnie. Dlatego klienci często nie wiedzą jaki produkt wybrać. Co więc można zrobić? Tu na scenę wchodzi, pozycjonowanie marki.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym przedsiębiorstwa muszą stale analizować swoje otoczenie konkurencyjne, aby podejmować trafne decyzje strategiczne. Jednym z najpopularniejszych narzędzi służących do oceny atrakcyjności
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu terminy “branding” i “marketing” są często używane zamiennie, co prowadzi do nieporozumień i błędnych strategii. Choć są ze sobą ściśle
Ostatnio mówiliśmy na temat archetypu buntownika, warto więc powiedzieć teraz o drugim ekstremum, czyli archetypie władcy. Decydując się na jeden z nich, automatycznie drugi staje