
Kiedy jako firma warto być na LinkedIn, a kiedy nie?
Media społecznościowe są idealnym sposobem reklamowania swojej firmy, z tym na pewno musisz się zgodzić. Jednak czy każdy portal jest tak samo równy (działa tak

9 trendów marketingowych, które warto wprowadzić w 2022
Rozwój technologii internetowej nigdy do tej pory nie był tak szybki. Oznacza to, że zrozumienie najnowszych trendów, może być kluczowym elementem rozwoju Twojego biznesu. Media

8 zalet coachingu biznesowego
Zastanawiałeś się kiedyś, czym jest biznes coach i czy jest Ci potrzebny? Jeszcze niewiele osób wie, jak dużo pozytywnych zmian może wnieść takie spotkanie, zarówno

Dlaczego większość firm przepala budżet marketingowy?
Jak zapewne wiesz, od lat zajmuje się pomocą firmą w działaniach marketingowych i biznesowych. Jednym z największych błędów, jakie zauważyłem w działaniach marketingowych, jest myślenie

Reguła wzajemności – psychologia sprzedaży
Zdarzyło Ci się kiedyś, że po otrzymaniu jakiegoś prezentu chcesz się odwdzięczyć? Gdzieś w Twojej głowie pojawia się myśl, że powinno się tej sobie odwdzięczyć.