
Coaching a mentoring – co wybrać?
Pracując z drugą osobę, zawsze skupiam się na tym, by zrealizować cele, z jakimi przyszła do mnie ta osoba. Mimo to często słyszę, jaka jest

Multitasking – prawda czy mit?
Multitasking to pojęcie znane od lat. Często słyszymy, że kobiety są w tym mistrzami. Jednak jak wygląda prawda? Czy multitasking w ogóle istnieje, a jeśli

Zasada autorytetu
Czy kiedykolwiek Twoją uwagę przykuło stwierdzenie, że 8 na 10 dentystów poleca pastę? Albo, dlaczego celebryci wypowiadają się na temat palących problemów? Te wszystkie działania

5 nawyków e-mail marketingu, których TRZEBA zaprzestać
Wielokrotnie słyszałem, że e-mail marketing nie żyje. Mimo to w moim portfolio mam wiele udanych kampanii. Stworzonych zarówno dla siebie, jak i moich klientów. Więc

Kiedy jako firma warto być na LinkedIn, a kiedy nie?
Media społecznościowe są idealnym sposobem reklamowania swojej firmy, z tym na pewno musisz się zgodzić. Jednak czy każdy portal jest tak samo równy (działa tak

9 trendów marketingowych, które warto wprowadzić w 2022
Rozwój technologii internetowej nigdy do tej pory nie był tak szybki. Oznacza to, że zrozumienie najnowszych trendów, może być kluczowym elementem rozwoju Twojego biznesu. Media