
Pozycjonowanie marki, czyli jak przejąć kontrolę i wygrać z konkurencją
Konkurencja nie śpi i działa bardzo intensywnie. Dlatego klienci często nie wiedzą jaki produkt wybrać. Co więc można zrobić? Tu na scenę wchodzi, pozycjonowanie marki.
Konkurencja nie śpi i działa bardzo intensywnie. Dlatego klienci często nie wiedzą jaki produkt wybrać. Co więc można zrobić? Tu na scenę wchodzi, pozycjonowanie marki.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym przedsiębiorstwa muszą stale analizować swoje otoczenie konkurencyjne, aby podejmować trafne decyzje strategiczne. Jednym z najpopularniejszych narzędzi służących do oceny atrakcyjności
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu terminy “branding” i “marketing” są często używane zamiennie, co prowadzi do nieporozumień i błędnych strategii. Choć są ze sobą ściśle
Ostatnio mówiliśmy na temat archetypu buntownika, warto więc powiedzieć teraz o drugim ekstremum, czyli archetypie władcy. Decydując się na jeden z nich, automatycznie drugi staje
Emocje odgrywają kluczową rolę w naszym codziennym życiu, wpływając na decyzje, zachowania i relacje z innymi. Podstawą każdej decyzji jest emocja, dopiero potem logika. W
W dynamicznym świecie marketingu i komunikacji, jednym z kluczowych elementów budowania silnej marki jest dobór właściwego tonu komunikacji. Niestety, często spotykam się z firmami, które