
4 kroki do wyboru, pierwszego produktu do promowania
Jeśli już zastanawiałeś się nad tym, od jakiego produktu zacząć promowanie to jest to dobre miejsce. Bo to oznacza, że wiesz, że w obecnych czasach,

5 powodów, przez które Twój sklep internetowy się nie rozwija
Niezależnie od tego, jakie produkty sprzedaje Twój sklep internetowy, są pewne złote zasady, które decydują czy odniesiesz duży sukces, czy będziesz walczyć z zalegającymi produktami

Społeczny dowód słuszności
Czym jest społeczny dowód słuszności? Zanim odpowie na Twoje pytanie, pozwól, że zapytam Cię o coś innego. Kojarzysz zagadnienie fali meksykańskiej? Czyli siedzisz sobie na

Lead generation, co to takiego?
Lead generation to hasło, które kojarzy się każdemu, kto ma choć trochę do czynienia z obecną sprzedażą i marketingiem. Jednak jeśli poszperamy w historii, nagle

Jak sprzedawać więcej? Najpopularniejsze modele copywritingowe
Tematem, który bezpośrednio kojarzy się z marketingiem, jest copywriting. A gdy słyszymy copywriting to na dzień dobry model AIDA. Czyli jeden z najbardziej popularnych modeli,

Analiza SWOT
Analiza SWOT przedsiębiorstwa jest chyba jedną z najbardziej znanych metod. Jednak z doświadczenia wiem, że wiele osób robi to niekoniecznie dobrze. Dlatego w tym artykule pokaże,